i LOVE your boyfriend...:)

Tuesday, February 15, 2011

starting !

hhmmmppp.....15 februari 2011???bermulanya kehidupan aku sebagai penulis blog....mulanya rasa bosan juga sbb xda kawan...tp sabar lama2 ada la ne...sabar ya...hehehehe...opps ! lupa pulak nak perkenalkn diri..nama aku nurfarhain binti odin..org panggil ak dgn panggilan aeyn...aku dah terlalu biasa dgn nama samaran 2 sampai kadang2 aku terlupa akan nama sebenar aku...bengong'y.... ;) sbb aku napa aku tulis blog ne..ak pn xtau la..mungkin sbb aku bosan ngn rutin harian aku..so aku tulis la blog tuk isi masa aku yang terlalu banyak terluang ne...hehehhehe..k la, aku malas mau tulis banyak..nnt kita cerita2 lg k...jg]n la malu2 nak jd follower saya 2....huhuhuuu....

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.