i LOVE your boyfriend...:)

Sunday, March 13, 2011

benci,cinta @ sayang ???????????

hmmp....mungkin mmg btl orang slalu kata,benci dan sayang dua perkara yang mempunyai perbezaan yang sangat tipis...kadang kala kita terlalu benci seseorang sehingga kan kita sering  berfikir tentangnya....adakah itu perasaan orang yang membenci atau menyayangi???tepuk dada tanya selera....cinta pula,tanpa kita sedari ataupun tidak ia akan hadir dalam hidup kita..tidak kira dlm keadaan suka ataupun tidak...itulah magisnya sesebuah cinta... seperti yang saya alami skrg ni,saya terlalu menyayangi seorang lelaki sehinggakan saya membenci dia kerana dia telah buat saya jatuh cinta!!!!!dia telah membuatkan saya terlalu menyayangi'y dan tidak pandang terhadap lelaki lain lg...adakah ini namanya cinta sejati atau mabuk cinta...hmm...saya pun kurang pasti dgn perasaan saya sendiri....tp saya berharap saya akan menyayangi'y sampai bila2 dan tidak akan pernah melebihi rasa sayang saya terhadap ALLAH walau sedikit pun....amiinnn.....

*ya ALLAH ya TUHANku ak memohon kpada mu ya ALLAH...perkuatkan lah ikatan cinta kami dan panjangkan lah jodoh kami....serta kuatkan lah lagi perasaan cintakuterhadap MU melebihi apa2 pun ya ALLAH....amiinnnn....:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.