i LOVE your boyfriend...:)

Tuesday, March 15, 2011

sahabat sehidup semati... : )

sahabat???pengertian sahabat bagi saya adalah seseorang yang tiada pertalian darah dgn kita atau orang yg kita tdk kenali sblm ini....kita berkenalan dgn mereka secara sengaja atau tidak sengaja..mmg mudah untuk kita mencari sahabat tp tidak mudah untuk kita mencari sahabat sejati...saya juga mempunyai sahabat2 yg sangat baik...saya sangat menyayangi mereka...kami sentiasa bersama tidak kira dlm keadaan susah atau senang....walaupun kami mempunyai agama dan bangsa yang berlainan tetapi kami masih menghormati agama masing2...alhamdulillah...saya bersyukur sangat sbb mempunyai kawan seperti mereka.....kadang kala saya amat merindui mereka...benar kata orang saat yang paling indah adalah bersama sahabat2 ketika zaman persekolahan...

p/s : buat sahabat2 ku EDRY ENG,DGKU AMINAH Z. ,SHARMAINE,DEON,CORRIE,ZULAIHA,IDA,MELISSA,EZZATUL,KHAIRANI....sesungguhnya aku amat merindui kamu..........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.